2014. március 8., szombat

Utazik a szappan

A minap szappanos blogokat nézegetve találtam rá Eszti remek szappanos-játék kezdeményezésére ami azonnal megtetszett.
Bár a játék akkor már elindult, de írtam neki, és kedvesen befogadtak engem is.
A játék lényege, hogy ismerkedjünk mi, szappanosok, és ismertessük meg egymással munkáinkat. Eszti három szappant indított útnak, és az első állomáson, Líviánál az egyik szappan kikerült a csomagból, hogy cserébe Lívia beletegye a saját alkotását. A szappancsomag beutazza a résztvevők állomásait, és mindenhol egy szappan gazdát cserél.
Most a második állomáson, EM-nél tart a szappancsomag, aki egy csodaszép diószappant választott, és ezzel máris megismertem egy új technikát, a dandelion Zebrát, amit még nem láttam eddig.

Az utazó szappanok állomásait Eszter az alábbi linken gyűjtötte össze:
https://mapsengine.google.com/map/edit?mid=zqXL__P53pfQ.kjrlkjwEEaT4

Nagylányommal valamelyik este szemügyre vettük az lehetséges szappanokat és hosszas töprengés után a valentin napi aloés szappant választottuk utasnak.
 Már alig várom, hogy hozzánk is elérkezzen a csomag, addig is érdeklődve kísérjük figyelemmel a többi utazót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése